zapisz się

trening

Prowadzimy treningi indywidualne i grupowe. Bazujemy na doświadczeniu, kooperacji trener - fizjoterapeuta - dietetyk. Korzystamy z wiedzy zdobytej na szkoleniach, warsztatach i kursach instruktorskich. Treningi prowadzimy wg systemu Strong First, wierząc, że siła to fundamentalna zdolność motoryczna, która leży u podstaw wszystkich innych. Edukujemy, zaszczepiamy i motywujemy w drodze do celu, bo każdy jest możliwy do osiągnięcia, grunt to wyznaczyć realne ramy jego realizacji!
"Dreams without goal are only dreams"

PROCES

1.konsultacja
2.wywiad medyczny
3.przeciwskazania?
4.
5.test sprawności
6.trening indywidualny
lub grupowy
konsultacja
wywiad medyczny
test sprawności
trening indywidualny
lub grupowy
przeciwskazania?

CO MOŻESZ OSIĄGNĄĆ?

Trenują u nas zarówno kobiety, których interesuje święta triada "brzuch, uda, pośladki”, jak i mężczyźni, którzy chcą lepiej wyglądać i nabrać SIŁY. Młodzież i seniorzy, dla których trening ogólnorozwojowy jest ważniejszy niż "szklanka ciepłego mleka". Sportowcy, amatorzy biegania i Ci, którzy większą część dnia spędzają siedząc przy biurku. Pracujemy z osobami po urazach ortopedycznych oraz każdym kto ma świadomość tego, że dobrze zaplanowany trening pozytywnie wpływa na dosłownie każdą sferę naszego życia i może przynieść same korzyści.

POWRÓT DO FORMY
PO KONTUZJI
POWRÓT DO FORMY PO KONTUZJI
SIŁA I SPRAWNOŚĆ
FIZYCZNA
SIŁA I SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA
SMUKŁA
SYLWETKA
SMUKŁA SYLWETKA
POPRAWA ZDROWIA
I PREWENCJA BÓLÓW
KRĘGOSŁUPA
POPRAWA ZDROWIA I PREWENCJA BÓLÓW KRĘGOSŁUPA

METODY TRENINGOWE

Jako nieliczni w Polsce posiadamy uprawnienia instruktorskie wszystkich trzech systemów treningowych: Strong First, Fleixble Steel i Ground Force Method. Są one doskonałym fundamentem do pracy z ludźmi w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania, ich koncepcje wzajemnie się uzupełniają i dają możliwość rozwinięcia potencjału każdego kto z nami trenuje.

NASI TRENERZY

SEBASTIAN KRAWCZYK

DANIEL SIKORA

TRENUJ Z NAMI

Wybierz trening, który spełni twoje oczekiwania:

trening
medyczny
CZYTAJ WIĘCEJ

Funkcjonalny trening medyczny

Funkcjonalny trening medyczny – jest formą treningu dopasowanego do celu terapii. Stanowi łącznik pomiędzy kończącym się procesem rehabilitacji, a powrotem do aktywności fizycznej(np. jazdy na nartach, gry w piłkę nożną czy biegania) lub treningiem właściwym w sporcie zawodowym i amatorskim. Jego przebieg i wyniki są na bieżąco omawiane z terapeutą prowadzącym. Plan treningowy ułożony jest pod kątem dysfunkcji danego pacjenta. Jedną z jego głównych cech jest indywidualizacja całego procesu . Stosowany jest dla przywrócenia prawidłowych wzorców ruchowych oraz poprawy zaburzonej kontroli nerwowo-mięśniowej. Pozwala na pełny powrót do zdrowia oraz możliwość swobodnego i bezbólowego funkcjonowania w życiu codziennym i w sporcie.

hardstyle
kettlebells
CZYTAJ WIĘCEJ

hardstyle kettlebells

Trening z odważnikami kulowymi wg metodologii StrongFirst to trening mający na celu znalezienie słabych punktów  i dysbalansów mięśniowych.  Budowanie „kuloodpornych” ,silnych mięśni tzw CORE, czyli grupy mięśni odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i dobry stan naszego kręgosłupa. To system, który stawia Siłę, jako podstawową cechę motoryczną, którą każdy powinien posiąść w stopniu podstawowym. To reedukacja i budowanie prawidłowych wzorców ruchowych, które są punktem wyjścia w prewencji urazów sportowych.   Trening ten jest świetnym uzupełnieniem innej aktywności czy  dyscypliny sportowej.  Jest to również znakomite narzędzie do spalania tkanki  tłuszczowej i budowania zdrowej atletycznej sylwetki.

Nauka o treningu z kettlami…

Rosyjscy naukowcy dokonali szeregu eksperymentów odnośnie efektu treningu z odważnikami na ludzkie ciało

  • Łuchkin (1947), Łaputin (1973) – odważniki poprawiają koordynację i zręczność,
  • Zikow (1986), Griban (1990) – odważniki poprawiają generalne przygotowanie fizyczne oraz rozwijają podstawowe atrybuty u profesjonalnych sportowców,
  • Shevtsova (1993) – odważniki obniżają tętno spoczynkowe do 56 na minutę. Średnie ciśnienie krwi u girevika (rosyjskie określenie na trenującego z odważnikami) to 110/70 w lato i 114/74 w zimie,
  • Voropayev (1997) – trening z odważnikami poprawia kompozycję ciała, obniża poziom tkanki tłuszczowej w organizmie oraz powoduje zbilansowany rozwój wszystkich grup mięśniowych

Czy jest ktoś kto nie może trenować z kettlami?

Z odważnikami kulowymi może trenować każdy, niezależnie od wieku, płci, uprawianej dyscypliny sportowej czy stażu treningowego. Ciekawostką jest, że na Węgrzech w ramach rehabilitacji po zabiegach kręgosłupa, zalecany jest właśnie trening z kettlebells.

 

kick
boxing
CZYTAJ WIĘCEJ

kick boxing

dyscyplina sportowa (sport walki), w której walczy się stosując zarówno bokserskie ciosy pięścią, jak i kopnięcia. Sport rozwijający w sposób holistyczny umiejętności fizyczne takie jak: siła, szybkość, wytrzymałość, gibkość, poczucie rytmu. Dodatkowo rozwijający cechy psychiczne m.in.: panowanie nad stresem, poczucie własnej wartości, czy pewność siebie.
Uczymy od podstaw, zajęcia dla osób początkujących.Trening zarówno dla Pań jak i dla Panów.
bodybuilding
CZYTAJ WIĘCEJ

bodybuilding

Jak sama nazwa wskazuje jest to trening ukierunkowany stricte pod kształtowanie i budowanie naszej sylwetki. W takim treningu duży nacisk kładzie się nie tylko na muskulaturę (relacja wysokiej lub umiarkowanie wysokiej masy mięśniowej do niskiego poziomu tkanki tłuszczowej) ale również na proporcje naszego ciała. Niestety często w pogoni za idealną sylwetką zapominamy o pozostałych aspektach treningowych, takich jak chociażby sprawność czy zdrowie. Takie podejście prędzej czy później skutkuje kontuzjami lub innymi problemami zdrowotnymi, ale czy tak musi być? Otóż nie! Filar idealnej sylwetki stanowi sprawne, silne ciało i właśnie od tego należy zacząć przygodę z treningiem sylwetkowym. Poprawna technika oraz właściwe zestawienie ćwiczeń są kluczem do sukcesu. Chcesz zmienić swoją sylwetkę? Zapraszamy na trening!

Funkcjonalny trening medyczny

trener: Sebastian Krawczyk

rodzaj treningu: indywidualny

Funkcjonalny trening medyczny – jest formą treningu dopasowanego do celu terapii. Stanowi łącznik pomiędzy kończącym się procesem rehabilitacji, a powrotem do aktywności fizycznej(np. jazdy na nartach, gry w piłkę nożną czy biegania) lub treningiem właściwym w sporcie zawodowym i amatorskim. Jego przebieg i wyniki są na bieżąco omawiane z terapeutą prowadzącym. Plan treningowy ułożony jest pod kątem dysfunkcji danego pacjenta. Jedną z jego głównych cech jest indywidualizacja całego procesu . Stosowany jest dla przywrócenia prawidłowych wzorców ruchowych oraz poprawy zaburzonej kontroli nerwowo-mięśniowej. Pozwala na pełny powrót do zdrowia oraz możliwość swobodnego i bezbólowego funkcjonowania w życiu codziennym i w sporcie.

hardstyle kettlebells

trener: Sebastian Krawczyk

rodzaj treningu: indywidualny lub grupowy

Trening z odważnikami kulowymi wg metodologii StrongFirst to trening mający na celu znalezienie słabych punktów  i dysbalansów mięśniowych.  Budowanie „kuloodpornych” ,silnych mięśni tzw CORE, czyli grupy mięśni odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i dobry stan naszego kręgosłupa. To system, który stawia Siłę, jako podstawową cechę motoryczną, którą każdy powinien posiąść w stopniu podstawowym. To reedukacja i budowanie prawidłowych wzorców ruchowych, które są punktem wyjścia w prewencji urazów sportowych.   Trening ten jest świetnym uzupełnieniem innej aktywności czy  dyscypliny sportowej.  Jest to również znakomite narzędzie do spalania tkanki  tłuszczowej i budowania zdrowej atletycznej sylwetki.

Nauka o treningu z kettlami…

Rosyjscy naukowcy dokonali szeregu eksperymentów odnośnie efektu treningu z odważnikami na ludzkie ciało

  • Łuchkin (1947), Łaputin (1973) – odważniki poprawiają koordynację i zręczność,
  • Zikow (1986), Griban (1990) – odważniki poprawiają generalne przygotowanie fizyczne oraz rozwijają podstawowe atrybuty u profesjonalnych sportowców,
  • Shevtsova (1993) – odważniki obniżają tętno spoczynkowe do 56 na minutę. Średnie ciśnienie krwi u girevika (rosyjskie określenie na trenującego z odważnikami) to 110/70 w lato i 114/74 w zimie,
  • Voropayev (1997) – trening z odważnikami poprawia kompozycję ciała, obniża poziom tkanki tłuszczowej w organizmie oraz powoduje zbilansowany rozwój wszystkich grup mięśniowych

Czy jest ktoś kto nie może trenować z kettlami?

Z odważnikami kulowymi może trenować każdy, niezależnie od wieku, płci, uprawianej dyscypliny sportowej czy stażu treningowego. Ciekawostką jest, że na Węgrzech w ramach rehabilitacji po zabiegach kręgosłupa, zalecany jest właśnie trening z kettlebells.

 

kick boxing

trener: Sebastian Krawczyk

rodzaj treningu: indywidualny lub grupowy

dyscyplina sportowa (sport walki), w której walczy się stosując zarówno bokserskie ciosy pięścią, jak i kopnięcia. Sport rozwijający w sposób holistyczny umiejętności fizyczne takie jak: siła, szybkość, wytrzymałość, gibkość, poczucie rytmu. Dodatkowo rozwijający cechy psychiczne m.in.: panowanie nad stresem, poczucie własnej wartości, czy pewność siebie.
Uczymy od podstaw, zajęcia dla osób początkujących.Trening zarówno dla Pań jak i dla Panów.

bodybuilding

trener: Daniel Sikora

rodzaj treningu: indywidualny

Jak sama nazwa wskazuje jest to trening ukierunkowany stricte pod kształtowanie i budowanie naszej sylwetki. W takim treningu duży nacisk kładzie się nie tylko na muskulaturę (relacja wysokiej lub umiarkowanie wysokiej masy mięśniowej do niskiego poziomu tkanki tłuszczowej) ale również na proporcje naszego ciała. Niestety często w pogoni za idealną sylwetką zapominamy o pozostałych aspektach treningowych, takich jak chociażby sprawność czy zdrowie. Takie podejście prędzej czy później skutkuje kontuzjami lub innymi problemami zdrowotnymi, ale czy tak musi być? Otóż nie! Filar idealnej sylwetki stanowi sprawne, silne ciało i właśnie od tego należy zacząć przygodę z treningiem sylwetkowym. Poprawna technika oraz właściwe zestawienie ćwiczeń są kluczem do sukcesu. Chcesz zmienić swoją sylwetkę? Zapraszamy na trening!

Wybierz w jakiej grupie bedziesz czuć się najbardziej komfortowo:

120-150zł/os.
75zł/os.
50zł/os.
30zł/os.

ZAPISZ SIĘ!

Dla twojej wygody uruchomiliśmy system rezerwacji online.
Teraz możesz umówić się na wizytę 24h na dobę, 7 dni w tygodniu.
System przypomni o wizycie wysyłając wiadomość tekstową.
ZAPISZ SIĘ